خرید پیامکی

فروشگاه اینترنتی خرید پیامکی

خرید پیامکی

فروشگاه اینترنتی خرید پیامکی

خرید کفش ورنی مردانه Versace

فروش ویژه کفش ورنی مردانه Versace



کفش ورنی مردانه Versace
قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت
بسیار نرم و راحت
ارائه شده در سایز بندی 40 تا 44
اگر به دنبال کفشی هستید که با لباسهای مجلسی و اسپرت شما ست شود و زیبایی صد چندان به آنها ببخشد کفش ورنی ورساچی همان چیزی است که به دنبال آن هستید. این کفش با کت و شلوار رسمی گرفته تا جین و لباس اسپرت هماهنگ است. کفش ورنی Versace را در محل کار و جمع دوستانتان می توانید بپوشید و در همه جا چه در میان همکاران و چه در میان دوستان همواره بدرخشید. از این رو این کفش مناسبترین انتخاب برای کسانی است که تنها به دنبال یک کفش هستند تا در هر کجا آن را پوشیده و با هر استایلی آن را ست کنند.

قیمت: 39000 تومان

خرید اینترنتی کفش ریباک مردانه

فروش ویژه کفش ریباک مردانه مدل GL6000



کفش ریباک مردانه مدل GL6000
طراحی جدید و فوق العاده شیک
 برند محبوب ریباک
رنگ ترکیبی دوگانه سرمه ای - زرد
ارائه شده در سایز بندی 41 تا 44
جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش ریباک مردانه مدل GL6000کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید. این کفش زیره فوق العاده زیبایی دارد که علاوه بر زیبایی و طراحی خاص از استحکام بالایی هم برخوردار بوده و بسیار مقاوم است. رنگ ترکیبی این کفش زیبایی آن را صد چندان نموده است. این محصول در سایزبندی 41 الی 44 عرضه شده است که هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.

قیمت: 49000 تومان

فروش پستی قندان مسی طرح سیب - نانو شده

فروش ویژه قندان مسی طرح سیب - نانو شده



قندان مسی طرح سیب - نانو شده
تولید شده توسط صنعتگران ماهر زنجان
دارای روکش نانو جهت حفاظت از تیره شدن مس
آذین بخش سینی چای ایرانی
بهترین انتخاب به عنوان هدیه و سوغاتی
چای یکی از نوشیدنی‌هایی است که جایگاه ویژه‌ای در بین ما ایرانیان دارد، تا حدی که دلمان می‌خواهد با استفاده از ظروف چای‌خوری زیباتر، از این نوشیدنی گرم لذت بیشتری ببریم. یک قندان مسی دست‌ساز می‌تواند جلوه‌ی زیبایی به سینی پذیرایی چای‌مان بدهد. سیبی زیبا از جنس مس که در نگاه اول حس کنجکاوی را برمی‌انگیزد. جزییات در ساخت این قندان کاملا رعایت شده؛ فرمی که کاملا شبیه به میوه‌ی سیب بوده و حتی برگ و ساقه‌ی سیب هم به آن اضافه شده است. ارتفاع قندان حدود 9 سانتی‌متر است و وزنی در حدود 150 گرم دارد. نیمه‌ی بالای سیب، درب قندان محسوب می‌شود و با برداشتن درب، فضای قرار دادن قند را می‌بینیم.

قیمت: 49000 تومان

فروش ویژه محافظ موبایل آیفون طرح ارتشی

فروش ویژه محافظ موبایل آیفون طرح ارتشی


محافظ موبایل آیفون طرح ارتشی
استایل پر طرفدار ارتشی برای گوشی آیفون
مخصوص سری 5 (5/5S) و سری 6 (6/6S) و سری +6 و آیفون 7 و +7
اگر به دنبال این هستید که جلوه ای تازه به گوشی موبایل آیفون خود بخشیده و از آن در برابر آسیب های مختلف حفاظت نمایید به شما محافظ موبایل آیفون طرح ارتشی را پیشنهاد می نماییم. این محافظ فوق العاده مستحکم بوده و در عین ظرافت و راحتی نصب آن بر روی گوشی و جدا نمودن آن به بهترین نحو از گوشی شما حفاظت می نماید. این محافظ طرح ارتشی داشته که این روزها در میان جوانان بسیار پر طرفدار بوده و نمای خاص و متمایزی به گوشی آیفون شما می بخشد تا در میان دوستان خود خاص و متمایز باشید.

قیمت: 24000 تومان

فروش محافظ ژله ای نورانی آیفون

فروش ویژه محافظ ژله ای نورانی آیفون



محافظ ژله ای نورانی آیفون
روشن شدن محافظ موبایل هنگام زنگ خوردن موبایل
مخصوص آیفون سری 5 (5/5S/5SE) و سری 6 (6/6S) و آیفون 7
 ضد ضربه و ضد خش
همواره به دنبال محافظت از آیفون خود هستید تا گوشی لوکس و گرانبهای شما آسیبی نبیند و از طرفی محافظ های زمخت ظاهر گوشی شما را خراب کرده و تمایلی به استفاده ازآنها ندارید. پیشنهاد میهن استور به شما محافظ ژله ای نورانی آیفون است که بسیار ظریف بوده و حتی مشخص نمی شود که شما محافظی به گوشی خود نصب کرده اید و از طرفی این محافظ علاوه بر محافظت گوشی شما با اعلان های اجتماعی شما و یا زنگ خوردن گوشی نورانی می شود و شما را سریع مطلع می نماید و جلوه ای خاص به گوشی شما می بخشد تا در میان دوستان خود متمایز و خاص جلوه کنید.

قیمت: 24000 تومان